اخبار بازی

در رویداد Xbox Developer Direct شاهد عرضه غافلگیرانه نخواهیم بود

گیمفا

ظاهراً قرار نیست در رویداد Xbox Developer Direct، شاهد انتشار غافلگیرانه یک بازی باشیم.

زمانی که ایکس باکس رویداد بعدی Xbox Developer Direct خود را برای تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) معرفی کرد، گیمرها کنجکاو بودند که بدانند آیا ممکن است در طول نمایش، یک عرضه غافلگیرانه دیگر رخ دهد یا خیر. ظاهراً ایکس باکس این شایعات را شنیده و تصمیم گرفته تا قبل از پخش رویداد، آن‌ها را تکذیب کند.

مایکروسافت (Microsoft) به وسیله پستی در ایکس باکس وایر (Xbox Wire)، جزئیات کمی از بازی‌هایی که قرار است در این رویداد نمایش داده شوند را تایید کرد. در پست مذکور و در پاسخ به سؤالی در مورد بازی‌های آتی آمده است:

همه عناوین نمایش داده شده در Xbox Developer Direct، در سال جاری وارد بازار خواهند شد و جزئیات بیشتر در برنامه به اشتراک گذاشته می‌شود.

رویداد بعدی Xbox Developer Direct در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی ۱۴۰۲) شاهد حضور Senua’s Saga: Hellblade 2 ،Avowed ،Ara: History Untold و بازی Indiana Jones خواهد بود. در حالی که ایکس باکس چنین خبری را به طور مشخص بیان نکرده، اما منابع متعدد گفته‌اند که بازی Indiana Jones اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود.

تا زمان برگزاری مراسم، طرفداران فقط باید منتظر بمانند. با این حال، یکی دیگر از مواردی که منابع به آن اشاره کرده‌اند، وجود یک بازی دیگر (به غیر از ۴ مورد مذکور) در طول نمایش است. با این حال، انتظار نمی‌رود که محصولی مهم باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا