درآمد بازی موبایلی Destiny: Rising در نخستین ماه عرضه از مرز ۱۰ میلیون دلار عبور کرد

بازی Destiny: Rising در نخستین ماه عرضهی جهانی خود موفق شد بیش از ۱۰ میلیون دلار درآمد کسب کند. این عنوان که توسط شرکت چینی NetEase Games توسعه یافته، اسپینآفی از مجموعهی اصلی Bungie است و در خط زمانی جایگزین با نسل جدیدی از Lightbearerها روایت میشود.
طبق برآوردهای AppMagic از مجموع هزینههای بازیکنان در گوگل پلی و اپ استور، Destiny: Rising تاکنون ۱۰.۲ میلیون دلار درآمد داشته که بخش عمدهی آن از ایالات متحده تأمین شده است. بازیکنان آمریکایی تاکنون ۶.۸ میلیون دلار روی نسخهی موبایلی بازی هزینه کردهاند که معادل ۶۶٪ از کل درآمد آن تا این لحظه است. بریتانیا با ۶٪ و آلمان با ۴٪ در رتبههای دوم و سوم قرار دارند.
این بازی در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۵ (۶ شهریور ۱۴۰۴) بهصورت جهانی منتشر شد و در همان روز نخست، بهعنوان سومین بازی پُردانلود اپ استور شناخته شد. پشتیبانی از نرخ فریم ۹۰ برای دستگاههای قدرتمند نیز یکی از عوامل موفقیت سریع آن روی آیاواس بود.
یک ماه پس از انتشار، ۵۷٪ از کل هزینههای موبایلی جهانی از سوی کاربران آیاواس بوده که مجموعاً ۵.۸ میلیون دلار درون بازی خرج کردهاند. در مقابل، Destiny: Rising تا تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۵ (۱۳ شهریور ۱۴۰۴) در گوگل پلی رتبهای نداشت و از آن زمان تاکنون ۴.۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.
برآوردها نشان میدهند که روز عرضه با درآمد روزانهی ۵۵۳ هزار دلار، نقطهی اوج بازی بوده است. پس از شش روز کاهش تا ۱۹۳ هزار دلار، نخستین جهش درآمدی در ۴ سپتامبر همزمان با صعود رتبهی بازی در گوگل پلی رخ داد و درآمد روزانه را به حدود ۴۰۰ هزار دلار رساند. هرچند این جهش نشاندهندهی دو برابر شدن درآمد روزانه است، احتمال دارد پیش از آن نیز درآمد اندکی از گوگل پلی حاصل شده باشد، اما مقدار آن برای تخمینزنی کافی نبوده است.
در ادامهی ماه، درآمد روزانه با فراز و نشیبهایی همراه بوده و دومین اوج خود را در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵ (۲۱ شهریور ۱۴۰۴) با رقم ۴۶۰ هزار دلار تجربه کرده است. این افزایش یک روز پس از آغاز فصل اول بازی با عنوان Season of Daybreak رخ داد که شامل رویداد محدود Benediction Day، آیتمهای جدید فروشگاه، بستهی Dragon Slayer و بهینهسازی رابط کاربری بود.