اخبار بازی

جزئیات حالت‌های گرافیکی و نرخ فریم Stellar Blade مشخص شدند

گیمفا

اخیراً با انتشار دموی عنوان Stellar Blade، اطلاعات مربوط به حالت‌های گرافیکی و نرخ فریم این اثر اکشن ماجراجویی مشخص شده‌اند.

دموی قابل بازی Stellar Blade هم‌اکنون بر روی PS5 در دسترس است و تمامی حالت‌های گرافیکی بازی برای تعیین رزولوشن و نرخ فریم در هر حالت تست شده‌اند. عنوان اکشن ماجراجویی استودیوی Shift Up در مجموع ۳ حالت گرافیکی شامل Resolution، Balanced و Performance ارائه می‌دهد.

از نظر تنظیمات گرافیکی، تفاوت قابل توجه‌ای از وضوح به حالت عملکرد فراتر از کاهش فیلتر ناهمسانگرد (Anisotropic Filtering) و LOD در برخی از اجسام دور وجود ندارد. وضوح سایه (Shadow Resolution)، فاصله ترسیم (Draw Distance)، انسداد محیط (Ambient Occlusion) و تنظیمات دیگر در هر ۳ حالت یکسان باقی می‌مانند.

از نظر کیفیت تصویر، حالت رزولوشن در Stellar Blade با وضوح پویا اجرا می‌شود که تمایل دارد به ۴K Native برسد. حالت Balanced با رزولوشن پویا رندر می‌شود که رزولوشن رایج آن ۱۴۴۰p است و با استفاده از TAAU به ۴K ارتقا می‌یابد. در نهایت، حالت عملکرد نیز با رزولوشن پویا اجرا می‌شود که رزولوشن رایج آن ۱۴۴۰p است. TAAU برای افزایش مقیاس در این حالت اعمال نمی‌شود.

از نظر عملکرد، حالت Resolution در Stellar Blade نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده و آن را حفظ می‌کند. حالت Balanced نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهد و اندکی از افت رنج می‌برد. با این حال، حالت Performance نرخ هدف خود را در اکثر موارد حفظ می‌کند. در این حالت، بازی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار می‌دهد، اما در مقایسه با حالت Balanced، آن را با ثبات بیشتری ارائه می‌دهد.

دانلود ۷۲۰دانلود ۱۰۸۰

در مجموع Stellar Blade گزینه‌های گرافیکی متنوع و مناسبی را برای بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنانی که بر روی اکشن تمرکز می‌کنند، احتمالاً حالت Performance را انتخاب خواهند کرد. اگرچه برای کمترین میزان ضربه به نرخ فریم، برخی ممکن است رویکرد متعادل حالت Balanced را ترجیح دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا