توسعهدهندگان Battlefield 6 یک ویژگی جدید برای گیمرهای پلی استیشن و ایکس باکس اضافه خواهند کرد

توسعهدهندگان Battlefield 6 اعلام کردهاند که مکانیزم Quick Turn در این بازی نهتنها یک ویژگی تازه، بلکه بهعنوان ابزاری برای ایجاد تعادل در گیمپلی میان گیمرهای کنسول و رایانههای شخصی طراحی شده است. این ویژگی بخشی از مجموعه تغییراتی بوده که EA برای بازگرداندن سری Battlefield به دوران اوج خود اعمال کرده است.
پس از تستهای گسترده در Battlefield Labs و برگزاری بتای عمومی رکوردشکن Battlefield 6، تیم توسعه بازخوردهای زیادی از بازیکنان دریافت کرد. با وجود استقبال چشمگیر، مشخص شد برخی مکانیزمها نیاز به اصلاح دارند. یکی از این موارد، ویژگی Quick Turn (چرخش سریع) بوده که حالا توضیحات بیشتری دربارهی آن منتشر شده است.
در گفتوگویی با کوتاکو (Kotaku)، توسعهدهندگان Battlefield 6 توضیح دادند که قابلیت چرخش سریع ۱۸۰ درجهای، با نام رسمی Flick Stick، برای ایجاد تعادل میان کاربران کنترلر و گیمرهای موس و کیبورد طراحی شده است. متیو نیکرسون، طراح ارشد مبارزات کنسولی، اشاره کرد که Aim Assist باعث کند شدن حرکت نشانهگیر روی اهداف شده و همین موضوع چرخش سریع را دشوار میکند. سیستم Flick Stick این مشکل را برطرف و به کاربران کنترلر اجازه میدهد در رقابتهای کراسپلتفرم عملکرد بهتری داشته باشند.
علاوه بر تعادل گیمپلی، Flick Stick برای افزایش انعطافپذیری در حرکت نیز در نظر گرفته شده است. در نسخهی جدید Battlefield، حرکتها نسبت به نسخههای قبلی روانتر و سریعتر شدهاند، اگرچه برخی قابلیتها پس از بازخورد کاربران محدود شده تا حس واقعگرایانهی بازی حفظ شود. چرخش فوری شاید طبیعی نباشد، اما در ترکیب با ویژگیهایی مثل نشانهگیری ژیروسکوپی در PS5، گزینههای تاکتیکی بیشتری در اختیار بازیکنان قرار میگیرد.
در حالی که Flick Stick در نسخهی نهایی باقی خواهد ماند، سایر مکانیزمهای بحثبرانگیز دستخوش تغییراتی میشوند. همچنین EA اعلام کرده که ویژگی Auto-Spotting در Battlefield 6 که باعث قدرت بیش از حد کلاس Recon شده بود، در نسخهی نهایی ضعیفتر خواهد شد.