اخبار بازی

تغییراتی در بازی EA Sports FC 24 که ممکن است ندانید

دنیای بازی

فرنچایز قدیمی EA Sports امسال نام خود را به EA Sports FC تغییر می دهد، اما چه چیز دیگری در حال تغییر است؟ برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

۱- گیم پلی

EA Sports FC 24 طوری گیم پلی بازی را معرفی می کند که شبیه به تکامل Attributes از بازی های قبلی به نظر می رسد. گیم پلی بازی قابلیت های مختلفی را براساس داده های دنیای واقعی در اختیار بازیکنان قرار می دهد. در مجموع ۳۴ گیم پلی وجود خواهد داشت و تمام مراحل بازی از جمله رهگیری، لمس اول، شوت های قدرتی، شوت های دقیق، قابلیت عبور از دروازه بان، بلاک کردن، پاس های بلند و رهگیری را پوشش خواهد داد. در همین حال، اگر یک بازیکن به خصوص با یک گیم پلی خاص قوی باشد، نوع گیم پلی آن متفاوت خواهد بود و آن را بسیار کشنده تر می کند. بنابراین برای مثال ارلینگ هالند دارای گیم پلی قدرتمندی خواهد بود.

۲- کریرمود

در کریرمود، این بازی بخش عمده ای از پیشرفت های خود را روی بخش مربیگری واقعی و آماده سازی مسابقات متمرکز کرده است. از جمله مهم ترین این تغییرات باید به استخدام و مدیریت کادر مربیگری کامل خودتان اشاره کرد. شما باید به دنبال مربیان مختلف با تخصص ها و حوزه های تخصصی مختلف باشید و آن ها را استخدام کنید که البته این موضوع تاثیر مستقیمی بر رشد بازیکنان شما (یا کمبود آن ها)خواهد داشت. هر چه تیم مربیگری شما بزرگ تر و بهتر باشد، ویژگی های بازیکنان شما سریع تر و بیشتر بهبود خواهد یافت، در حالی که کدام یک از ویژگی های آن ها در حال بهبود است نیز با آرایش تیم مربیگری شما شکل خواهد گرفت.

بازی های گذشته فیفا به بازیکنان اجازه می دادند تا مسابقات را به صورت کوتاه یا سریع دنبال کنند، اما اگر واقعا می خواهید وارد نقش مدیر شوید، در اف سی ۲۴ می توانید مسابقات را هم دنبال کنید. بدیهی است که در هنگام گشت و گذار، کنترل مستقیمی روی بازیکنان خود نخواهید داشت، اما باز هم امکان تعویض و تغییر تاکتیک در زمان واقعی را خواهید داشت.

۳- آلتیمیت تیم

حالت Ultimate Team معمولا در هر بازی فیفا، حالت پرچمدار محسوب می شود و بدیهی است که این حالت قرار نیست فقط به این دلیل تغییر کند که این سری در حال حاضر EA Sports FC نام دارد. بنابراین تغییر بزرگی که حالت Ultimate Team اف سی ۲۴ به ارمغان می آورد چیست؟ به طور خلاصه، EVOLUTIONS یک سیستم پیشرفت جدید و بازسازی شده است که هدف آن کنترل بیشتر بر نحوه پیشرفت تک تک بازیکنان تیم شما خواهد بود. هر EVOLUTIONS (که برخی از آن ها پرداخت خواهد شد) بازیکنان را ملزم به تکمیل اهداف خاصی می کند که پس از آن بازیکن ارتقا و تکامل پیدا می کند و نه تنها بهبود در آمار و ویژگی ها، بلکه ارتقا بصری را نیز دریافت می کند.

۴- بهبود نورپردازی

یکی دیگر از بهبودهای بصری که EA Sports FC ۲۴ قرار است داشته باشد، یک مدل نورپردازی ارتقا یافته است. به نظر می رسد نورپردازی اختصاصی توسعه دهندگان، کنتراست بسیار بهتر و عمق بیشتری را برای هر فریم فراهم خواهد کرد. به گفته EA Sports، هدف از این کار، سینمایی تر کردن مسابقه و حتی نزدیک تر کردن آن به یک پخش واقعی است.

۵- کراس پلی

بخش چند نفره کراس پلتفرم در فیفا ۲۲ معرفی شد و در فیفا ۲۳ گسترش یافت. در حالی که کراس پلی فیفا ۲۲ تنها برای بخش های دوستانه و فصل ها کاربرد دارد، فیفا ۲۳ حالت های مختلف Ultimate Team را به این ترکیب اضافه کرد. با این حال، EA با FC ۲۴ بالاخره همان کاری را انجام می دهد که گیمرا به آن امید داشتند و حالا بخش چند نفره کراس پلتفرم در هر حالت چند نفره در دسترس است.

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ یعنی ۷ مهر ۱۴۰۲ عرضه می‌شود. گیمرها می‌توانند با کنسول بازی یا PC این عنوان مهیج و پرطرفدار را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا