اخبار بازی

تاریخ شروع پری لود و حجم دانلود Lies of P مشخص شد

گیمفا

به‌تازگی تاریخ آغاز پری لود و حجم دانلود بازی اکشن سولزلایک Lies of P مشخص شده است.

پری لود بازی Lies of P در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد و حجم دانلود آن بر روی پلتفرم‌های مذکور ۳۵.۷ گیگابایت خواهد بود. با این حال، پریلود این عنوان هنوز برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس نیست و افرادی که بازی را در Playstation Network پیش‌خرید کرده‌اند، برای دانلود آن باید تا ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) و نزدیک زمان عرضه‌ی بازی منتظر بمانند.

افرادی که نسخه دیجیتالی Lies of P را پیش‌خرید کرده‌اند، از سه روز قبل (۲۹ آگوست مصادف با ۷ شهریور) قادر به پیش‌دانلود این بازی روی پلتفرم‌های ایکس باکس بوده‌اند. با توجه به اینکه پری لود بازی حدود سه هفته قبل از انتشار بازی در دسترس قرار گرفته است، به احتمال زیاد برخی به روز‌رسانی‌های اضافی قبل از انتشار رسمی ارائه می‌شود. در همین حال، کسانی که این بازی را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن پیش‌خرید کرده‌‌اند، احتمالاً به‌روزرسانی روز اول را با پری لود دریافت می‌کنند که در تاریخ ۲۶ شهریور آغاز می‌شود.

Lies of P با الهام از رمان ایتالیایی «ماجراهای پینوکیو» نوشته کارلو کولودی (Carlo Collodi) ساخته شده است. بازیکنان کنترل پینوکیو را به دست می گیرند و گیم‌پلی این اثر شامل اکتشاف و مبارزه با دشمنان بیومکانیکی است. پینوکیو مجموعه‌ای از سلاح‌ها از جمله شمشیر و تبر را در اختیار دارد و می‌تواند مانورهای فرار و بلوک های دفاعی را اجرا کند. همچنین این شخصیت مجهز به یک بازوی مکانیکی است که می‌تواند با ابزارهایی مانند قلاب یا شعله‌افکن تجهیز شود.

بازی Lies of P در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) در دسترس دارندگان پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC قرار خواهد گرفت.

منبع: Twistedvoxel

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا