اخبار بازی

به علت عدم عرضه در برخی کشورها، بازیکنان خواستار تحریم نسخه PC بازی Ghost of Tsushima هستند

گیمفا

به نظر می‌رسد پس از آن که سونی از عدم عرضه‌ی نسخه PC بازی Ghost of Tsushima در بیش از ۱۷۰ کشور خبر داد، تعداد زیادی از بازیکنان پلتفرم مذکور به دنبال تحریم این بازی هستند.

Ghost of Tsushima به عنوان یکی از بازی‌های بزرگ فرست پارتی پلی استیشن قرار است به‌زودی بر روی PC منتشر شود. سونی با هدف قرار دادن حساب‌های پلی استیشن، اثر مذکور و Helldivers 2 را در بیش از ۱۰۰ کشور از فهرست حذف کرده است. این تصمیم خشم طرفداران را برانگیخته است و بسیاری خواستار تحریم کامل بازی‌‌ها شدند.

پلی استیشن اخیراً تلاش کرده است که ایجاد حساب PSN را برای Helldivers 2 اجباری کند. همانطور که انتظار می‌رفت، طرفداران نارضایتی خود را از این تصمیم اعلام کردند و سونی نیز از اقدام خود عقب‌نشینی نمود. با این حال درست زمانی که به نظر می‌رسید اوضاع در حال بهبود است، این شرکت موج دیگری از خشم و نارضایتی را به راه انداخت. طرفداران به سرعت ثبت نظرات و امتیازات منفی برای Helldivers 2 پرداختند و به نظر می‌رسد که Ghost of Tsushima نیز سرنوشت مشابهی خواهد داشت. در انجمن Steam، طی پست‌های مختلفی از گیمرهای PC خواسته شده است تا با این اقدام سونی مقابله کنند.

یکی از کاربران می‌گوید که این وضعیت مستلزم دادن نمرات پایین و نظرات منفی به بازی‌ها است. برخی دیگر خواستار قرار گرفتن سونی در لیست سیاه PC شده‌اند. به نظر می‌رسد بزرگترین مشکل این است که Steam در کشورهای بسیار بیشتری نسبت به پشتیبانی پلی استیشن در دسترس قرار دارد و تصمیم اخیر سونی انتقادات زیادی را درپی داشته است. کاربران استیم در انجمن‌های دیگر با ریفاند کردن Ghost of Tsushima نارضایتی خود را از اقدام سونی اعلام کردند. با وجود محدودیت‌های جدید، بسیاری از کاربران PC همچنان قصد دارند این بازی را تجربه کنند. با همه این اوصاف، این احتمال نیز وجود دارد که سونی مانند Helldivers 2 از تصمیم خود عقب‌نشینی نماید.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۶ می) برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا