اخبار بازی

به‌روزرسانی PS5 گفت‌وگوی صوتی دیسکورد و ویژگی‌های دیگر را اضافه می‌کند

گیمفا

آخرین به‌روزرسانی PS5 تنظیمات حساب‌ کودک را تغییر داده و اجازه می‌دهد که مستقیماً به گفت‌وگوی صوتی Discord بپیوندید یا آن را آغاز کنید.

امروز، پلی استیشن تأیید کرد که گفت‌وگوی مستقیم Discord به پلی استیشن ۵ می‌آید. این موضوع نیاز به جابه‌جایی دستی تماس‌ها بین دستگاه‌ها را از بین می‌برد و تجربه Discord را به طور کلی روان‌تر می‌کند. در این به‌روزرسانی، بازیکنان می‌توانند به سادگی Game Base را در control center خود باز کرده و از تب Discord برای دسترسی به سرورها و تماس‌های مستقیم خود، استفاده کنند.

این به‌روزرسانی به حساب کودک اجازه می‌دهد به سرویس‌ها و برنامه‌های شخص ثالث مانند گفت‌وگوی صوتی Discord متصل شود، از طریق Apple Music و Spotify به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد و گیم‌پلی بازی خود را از طریق Youtube و Twitch به اشتراک بگذارد.

این به‌روزرسانی کنترل‌های بیشتری را برای والدین معرفی می‌کند که می‌تواند اتصال حساب کودک به سرویس‌های شخص ثالث را مدیریت کند. به‌روزرسانی جدید PS5 همچنین رابط کاربری و پایداری سیستم را بهبود می‌بخشد و مشکل دستگاه‌های PULSE Elite را برطرف می‌کند.

بسیاری از طرفداران منتظر پلی استیشن ۵ پرو هستند. در ماه مارس گذشته جزئیات زیادی در مورد مشخصات این سیستم فاش شد.

سونی اخیراً از Project Q نیز رونمایی کرده است. کنسول دستی جدیدی که با Wi-Fi از قابلیت Remote Play پلی استیشن ۵ پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا