اخبار بازی

بازی The Blood of Dawnwalker راه حلی برای مشکل نرخ فریم آنریل انجین ۵ دارد

گیمفا

بسیاری از گیمرها برای تجربه The Blood of Dawnwalker هیجان‌زده‌اند و استودیوی Rebel Wolves حتی برنامه دارد در صورت فروش موفق، آن را به یک فرنچایز تبدیل کند. روند توسعه‌ی بازی تاکنون بدون مشکل پیش رفته، اما اخیراً این استودیو جزئیاتی نگران‌کننده را تأیید کرده که زنگ خطر را برای طرفداران به صدا درآورده است.

طبق اعلام Rebel Wolves بازی The Blood of Dawnwalker از نسخه‌ی قدیمی‌ آنریل انجین ۵ استفاده می‌کند؛ موضوعی که بسیاری از طرفداران را بابت مشکلات احتمالی در نرخ فریم و لگ نگران کرده است. متئوش توماشکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، کارگردان خلاق بازی، تأیید کرده که استودیوی Rebel Wolves به دلیل وابستگی به کدهای اختصاصی، قادر به مهاجرت به آخرین به‌روزرسانی آنریل انجین یعنی نسخه‌ی ۵.۶ نیست؛ نسخه‌ای که طبق گزارش‌ها تا ۳۰ درصد عملکرد بهتری در شرایط وابسته به CPU ارائه می‌دهد.

به گفته‌ی توماشکیویچ در گفت‌وگو با Wccftech، تیم توسعه برای جلوگیری از مشکلات متداول استاترینگ در این نسخه‌ی قدیمی، از راهکارهای داخلی آنریل و همچنین کدهای اختصاصی نوشته‌شده توسط برنامه‌نویسان خود استفاده می‌کند. او در این باره توضیح داد:

ما از راه‌حل‌های آماده‌ی آنریل استفاده می‌کنیم، اما در کنار آن مقدار زیادی کد اختصاصی داریم که روی کد اصلی آنریل سوار شده‌اند.

این راهکارهای سفارشی دقیقاً همان دلیلی هستند که امکان ارتقا به نسخه‌ی جدیدتر این انجین را از استودیو گرفته‌اند، چرا که چنین مهاجرتی می‌تواند باعث ناسازگاری و شکستگی در کدها شود.

بازی The Blood of Dawnwalker به‌زودی وارد مرحله‌ی بتا می‌شود و طبق اعلام استودیوی Rebel Wolves، هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است. با این حال، توسعه‌دهندگان همچنان روی بخش‌های مهمی مانند بهبود جلوه‌های بصری و سیستم مبارزات کار می‌کنند تا کیفیت نهایی بازی ارتقا پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا