اخبار بازی

بازی Manor Lords با واکنش مثبت ۹۰ درصد از بازیکنان رو‌به‌رو شد

گیمفا

مدت‌ها پیش، یک توسعه‌دهنده به تنهایی استودیوی Slavic Magic را تاسیس کرد و برای ساخت یکی از جاه‌طلبانه‌ترین عناوین ژانر City Building به همراه مبارزات در لحظه یا Real-Time، پیش قدم شد.

استودیوی مذکور امروز این بازی را با نام Manor Lords، روی پلتفرم استیم منتشر کرده و بازیکنان همزمان آن به بیش از ۱۵۰ هزار نفر رسیده‌اند. در همین زمان، حدود ۲۱۰۰ نظر در صفحه این بازی به اشتراک گذاشته شده است. حالا مشخص شده کم و بیش ۹۰ درصد از این نظرات پیرامون بازی، مثبت بوده‌اند. قطعا نظرات مثبت بازیکنان، در آینده این استودیو و بازی‌هایش تاثیرگذار خواهند بود و توسعه‌دهنده را ترغیب به صرف زمان بیشتر برای ساخت بازی‌‌ها می‌کند.

بازیکنان، این بازی را اثری عالی از سوی یک استودیوی کوچک توصیف کرده‌اند و آن را با عناوین AAA مقایسه می‌کنند. به نظر آن‌ها، کاری که استودیوی Slavic Magic کرده، فراتر از انتظارات بوده و بازیکنان برای ساعت‌ها در Manor Lords سرگرم می‌شوند.

یکی از کاربران استیم با نام Father Foreskin، نسخه‌های آلفای این بازی را تجربه کرده و حدود ۱۳۲.۵ ساعت را در این بازی گذرانده است. به نظر او، Manor Lords یکی از منحصر به فردترین تجربه‌های این نسل بوده و توسعه‌دهنده را به دلیل رسیدگی به بازخوردها تحسین کرده است.

با این حال، در مواردی نادر، بعضی از بازیکنان به علت کمبود محتوا، از آن ناراضی‌اند و برخی دیگر پس از گذراندن چند ساعت در بازی، خود را بدون هدف و مقصد می‌بینند. منتقدان نیز، نظرات مثبتی را نسبت به ساخته این استودیو به اشتراک گذاشته‌اند، اما همچنان نمره‌ای در صفحه متاکریتیک این بازی ثبت نشده است. همچنین، این بازی در زمان عرضه روی سرویس گیم‌پس نیز در دسترس قرار گرفته و ۳۴ میلیون کاربر این سرویس می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

با اینکه استودیوهای بزرگ، گاها عناوینی ناامیدکننده را عرضه می‌کنند، استودیوهای کوچک با عرضه بازی‌های با کیفیت، به مراتب موفق‌تر عمل کرده‌اند. به نظر می‌رسد که تکنولوژی‌های پیشرفته خلاء بین بازی‌های مستقل و AAA را پر کرده‌اند و به همین شکل تجربه بازی‌هایی مثل Manor Lords بیش از پیش ارزشمند شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا