اخبار بازی

بازی Horizon Forbidden West دوم فروردین برای PC عرضه می‌شود

دنیای بازی

ساعاتی پیش شرکت سونی با انتشار یک پست در وبسایت پلی استیشن بلاگ، اعلام کرد روز پنجشنبه، دوم فروردین ماه (بیست و یکم مارس) بازی Horizon Forbidden West برای PC عرضه می‌شود. نسخه PC شامل بسته الحاقی «Burning Shores» است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بر خلاف سال میلادی گذشته، سال ۲۰۲۲ یک سال نسبتا شلوغ برای برند پلی استیشن و استودیوهای زیرمجموعه آن بود. سونی چندین بازی انحصاری ارزشمند را روانه بازار کند که بدون شک در صدر آن‌ها بازی‌های Horizon Forbidden West و گاد آو وار رگناروک قرار می‌گیرند. محصول جدید استودیو گوریلا گیمز به دلیل عرضه همزمان با برترین بازی سال ۲۰۲۲، الدن رینگ آنطور که باید دیده نشد اما، باز هم از فروش بسیار خوبی بهره برد و توانست رضایت ناشر و مخاطبان را جلب کند. مدتی بعد و در جریان رویداد The Game Awards 2022 بود که سازندگان از بسته الحاقی Burning Shores رونمایی کردند که جهان بازی و مجموعه را گسترش می‌داد.

مهر ماه امسال بود که شرکت سونی اعلام کرد قصد دارد بازی Horizon Forbidden West Complete Edition که شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Burning Shores و تمامی آپدیت‌‎های بازی است را برای رایانه‌های شخصی عرضه کند. از آن زمان تا کنون زمان دقیق عرضه نسخه PC مشخص نبود. روز گذشته ناشر ژاپنی با انتشار یک پست جدید در وبسایت پلی استیشن بلاگ وز پنجشنبه، دوم فروردین ماه (بیست و یکم مارس) بازی Horizon Forbidden West برای PC عرضه می‌شود.

قیمت نسخه PC بازی ۶۰ دلار است. نسخه اصلی و بدون بسته الحاقی Burning Shores با قیمت ۷۰ دلار روی پلی استیشن ۵ و ۶۰ دلار روی پلی استیشن ۴ عرضه شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا