اخبار بازی

بازی Dying Light: The Beast بیش از حد خود را جدی نمی‌گیرد و روی گیم‌پلی سرگرم‌ کننده تمرکز دارد

گیمفا

استودیو Techland اعلام کرد در بازی Dying Light: The Beast به جای داستانی جدی، بر روی ارائه گیم‌پلی‌ای سرگرم‌ کننده و پرهیجان تمرکز خواهد کرد.

بازی Dying Light 2 برای بسیاری از بازیکنان تجربه‌ای خاص بود. برخی آن را دوست داشتند و برخی خیلی نتوانستند با آن ارتباط برقرار کنند زیرا بازی از لحن تاریک نسخه اول فاصله گرفت و بیشتر بر بقا تمرکز کرد. با این وجود، عنوان Dying Light: The Beast قرار است به ریشه‌هایش سری بازگردد، اما ممکن است آنچنان که تصور می‌شد تیم توسعه روی روایت داستانی خاص تمرکز نکرده نباشد.

کارگردان مجموعه، تیمون اسمکتالا، تأیید کرده است استودیوی Techland قصد ندارد Dying Light: The Beast را به یکی از روایت‌محورترین عناوین مجموعه تبدیل کند. به عبارت دیگر، در طول بازی ما شاهد لحنی بسیار جدی در روایت داستان و پرداختن به بحث‌های عمیق فلسفی نخواهیم بود. اگرچه، در بیشتر نمایش‌های اولیه بازی، به نظر می‌رسید با روایتی تاریک‌تر و جدی‌تر از Dying Light 2 روبه‌رو هستیم، اما استودیوی Techland می‌گوید بیشتر تمرکزش روی ارائه گیم‌پلی‌ای سرگرم‌ کننده است.

تیمون اسمکتالا اخیراً در مصاحبه‌ای اشاره کرده است، هدف استودیوی Techland این نیست که در این بازی بازیکنان را با مسائل اخلاقی پیچیده‌ای روبه‌رو کند. با این حال، هنوز هم شخصیت‌های منحصر‌ به‌ فرد و داستان‌هایی خاص همراه با اتفاقاتی غیرمنتظره در بازی وجود خواهند داشت. اسمکتالا افزود:

توسعه گیم‌پلی برای ما آسان‌تر و در عین حال معنا‌دارتر است. این اثر لازم نیست از نظر داستان‌گویی بلندپروازترین نسخه سری باشد. ما بازی‌هایی می‌سازیم که در درجه اول روی گیم‌پلی جذاب و شخصیت‌هایی باحال تمرکز دارند. فکر نمی‌کنم پرداختن به لحنی بیش از حد جدی به نفع سری Dying Light باشد، بنابراین همین مسیر را ادامه می‌دهیم.

اسمکتالا همچنین اعتراف کرد بازی Dying Light 2 برای برخی از طرفداران قدیمی سری جذابیت کمتری داشت زیرا از لحن تاریک نسخه اول فاصله گرفت و بیشتر به عناصر بقا پرداخت. بنابراین، در Dying Light: The Beast شاهد تمرکز دوباره روی روایت و ارائه داستانی خطی در کنار گیم‌پلی‌ای هیجان‌ انگیز خواهیم بود.

بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ برای PC, PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا