بازی Cronos: The New Dawn حالت NG+ خواهد داشت

اگرچه بازی Cronos: The New Dawn یک تجربه کاملاً تکنفره است و Bloober Team قصد دارد با اضافه کردن حالت New Game Plus ارزش بازی مجدد این عنوان را افزایش دهد.
با وجود خطی بودن بازی، Bloober توضیح میدهد که چگونه انتخابهای دیالوگ در این بازی ترسناک لایه دیگری از قابلیت بازی مجدد را به این عنوان اضافه میکند. این جزئیات توسط توسعهدهنده در یک مصاحبه اختصاصی با MP1st تأیید شدهاند. در طول مصاحبه، از Bloober پرسیده شد که آیا بازی یک تجربه خطی خواهد بود یا محتوایی از نوع جهانباز در آن وجود دارد.
نویسنده اصلی و طراح روایت گرگورژ لایک و کارگردان بازی یاتسک زیئبا هر دو با توضیح این که بازی آنها یک تجربه خطی است اما همچنان عناصری از آزادی عمل در آن وجود دارند، به این سؤال پاسخ دادند.
یاتسک زیئبا توضیح داد:
پاسخ دادن سخت است چون ما یک داستان سفر در زمان داریم. از نظر ساختار، بازی خطی است با لحظاتی از آزادی عمل، مثل بازگشت به عقب و حل تمام مسائل در مرحله. داستان همچنان باید با سرعت مناسبی پیش برود، چون ما میخواهیم چیز بسیار خاصی را بیان کنیم.
گرگورژ لایک در ادامه شرح داد:
ما به انجام چندین تغییر و تنوع فکر کردیم اما پس از آزمایش، تصمیم گرفتیم آن را خطیتر کنیم چون این مسئله محیط مناسبتری برای داستانهای ترسناک فراهم میکند. چون نمیخواهید آن را خیلی بزرگ کنید، چراکه تأثیرش را از دست میدهد. ما همچنان میخواستیم به بازیکن آن حس انتخاب و همهچیز را بدهیم، بنابراین انتخابهای دیالوگ داریم و انتخابهای شما بر آنچه در بازی میبینید و روحهایی که در مجموعه خود دارید تأثیر میگذارد.
افرادی که استخراج میکنید، نحوه درک شما از بازی را تغییر خواهند داد. آنها چیزهای متفاوتی به شما زمزمه خواهند کرد و به شما اطلاعاتی درباره مسائل خواهند داد. پس از یک بار بازی کردن، وقتی دوست خود را ملاقات میکنید، درباره بازی صحبت خواهید کرد و تجربه شما کمی متفاوت خواهد بود و شاید این مسئله باعث شود که دوباره بازی کنید.
در ادامه این گفتگو، از تیم توسعه پرسیده شد که آیا بازی حالت New Game Plus خواهد داشت یا خیر. خوشبختانه توسعهدهندگان سعی نکردند مبهم باشند و گرگورژ این موضوع را تأیید کرد و گفت:
بله، شما میتوانید درجه سختی را به سطح بالاتری تغییر دهید.