بازی Battlefield 6 از ری تریسینگ پشتیبانی نخواهد کرد

با وجود اینکه استفاده از تکنولوژی ری تریسینگ به یک استاندارد رایج در بیشتر بازیهای مدرن تبدیل شده، بهنظر میرسد EA و DICE قصد ندارند این فناوری را در Battlefield 6 بهکار بگیرند.
کریستین بول (Christian Buhl)، مدیر فنی استودیوی ریپل افکت (Ripple Effect)، یکی از چندین استودیویی که روی Battlefield 6 کار میکنند، طی گفتوگویی با وبسایت Comicbook.com توضیح داد که هرچند نسخهی رایانههای شخصی بازی با بیش از ۶۰۰ تنظیمات گرافیکی عرضه خواهد شد، اما ری تریسینگ جایی در میان آنها نخواهد داشت. او در این باره اظهار کرد:
نه، ما هنگام عرضهی بازی ری تریسینگ نخواهیم داشت و در آیندهی نزدیک هم هیچ برنامهای برای آن در نظر نگرفتهایم. دلیلش این است که میخواستیم بیشتر روی عملکرد کلی بازی تمرکز کنیم. تلاش ما این بود که بازی تا حد ممکن برای تنظیمات پیشفرض و کاربران عادی بهینهسازی شود. بنابراین از همان مراحل اولیه تصمیم گرفتیم ری تریسینگ را کنار بگذاریم تا بتوانیم مطمئن شویم تجربهی همهی بازیکنان روان و بدون مشکل خواهد بود.
در نهایت، دلیل این تصمیم روشن است: ارائهی تجربهای یکدست و بهینه برای همهی بازیکنان. طرفداران Battlefield نیز این انتخاب را پذیرفتهاند؛ چرا که هرچند ری تریسینگ جذاب است، اما در یک بازی چندنفره، عملکرد پایدار و روان اهمیت بسیار بیشتری دارد. شاید عجیب باشد که یک بازی AAA در سال ۲۰۲۵ بدون ری تریسینگ عرضه شود، اما بهنظر میرسد EA در این زمینه انتخاب درستی کرده است.
بازی Battlefield 6 در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد. شما میتوانید حداقل سیستم مورد نیاز، حجمهای دخیره سازی و سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی Battlefield 6 را از این نشانی مشاهده کنید.