اخبار بازی

بازی ترسناک استودیوی Firesprite سونی، ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده است

گیمفا

استودیوی Firesprite که مدتی پیش توسط سونی خریداری شد، طبق گزارش‌ها روی یک بازی ترسناک کار می‌کند.

سازنده Horizon: Call of the Mountain روی یک IP جدید برای پلی ‌استیشن ۵ کار می‌کند. براساس گزارشات، این پروژه، یک بازی ترسناک خواهد بود و استودیوی Firesprite قصد دارد آن را برای اجرا به صورت ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه، بهینه کند. البته با شرایط فعلی پلی ‌استیشن ۵، بهینه‌سازی بازی برای چنین عملکردی بسیار دشوار خواهد بود و احتمالا این یک هدف برای PS5 Pro باشد. این بازی از سال ۲۰۲۲ در دست توسعه قرار دارد اما سونی تاکنون وجود آن را تأیید نکرده است.

لغو بازی Twisted Metal Live Service توسط Firesprite، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد این بازی شده بود اما حداقل اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که این بازی زنده و همچنان در دست ساخت است.

این عنوان ترسناک، یک اثر روایت-محور و اتمسفریک خواهد بود و با بهره‌گیری از Unreal Engine 5 برای خلق یک تجربه واقع‌گرایانه و رسیدن به گرافیک نسل بعدی، مراح توسعه را طی می‌کند.

علاوه بر این، بر اساس گزارش‌های پیشین، این بازی در سال ۲۰۲۵ و به صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد اما تعدیل‌ نیروهای اخیر Firesprite ممکن است زمان انتشار آن را تغییر داده باشد. با این حال، تاکنون به جز گمانه‌زنی و شایعات، هیچ چیز تأیید نشده است.

انتظار داریم طی چند ماه آینده شاهد معرفی این بازی باشیم و با عرضه پلی ‌استیشن ۵ پرو، این بازی بتواند از قابلیت‌های کنسول میان نسلی مذکور برای رزولوشن و نرخ فریم بهتر استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا