اخبار بازی

بازیگر MindsEye پس از شکست فاجعه‌بار بازی: فکر کردم دیگر هرگز در بازی‌ها کار نخواهم کرد

گیمفا

الکس هرناندز، بازیگر نقش اصلی MindsEye، پس از واکنش‌های منفی گسترده به این بازی، از نگرانی‌اش درباره‌ی آینده‌ی حرفه‌ای خود در صنعت بازی‌های ویدیویی سخن گفت. او که چهره‌اش روی جلد بازی نقش بسته، حالا با انتقادات شدید کاربران مواجه شده است.

بازی MindsEye، ساخته‌ی استودیو Build A Rocket Boy، با انتقادهای گسترده‌ای در زمینه‌ی باگ‌ها، گیم‌پلی سطحی و روایت نامنسجم روبه‌رو شد. هرناندز که نقش شخصیت اصلی، جیکوب دیاز، را ایفا کرده، در پادکست FRVR گفت:

دو سال و نیم روی پروژه‌ای کار کردم که به آن افتخار کنم، اما حالا ممکن است آخرین کارم در این صنعت باشد.

او ادامه داد:

وقتی چهره‌ات روی جلد بازی می‌رود، مردم، درست یا غلط، تمام احساساتشان را با آن تصویر گره می‌زنند. من هم یکی از گیمرها هستم و می‌دانم که این وابستگی احساسی چقدر می‌تواند شدید باشد.

با وجود حجم بالای توهین‌ها در فضای مجازی، هرناندز تأکید کرد که بازیکنان حق دارند نظر خودشان را داشته باشند، حتی اگر این نظرها گاهی به‌شدت تند و شخصی باشند. او در این‌باره می‌گوید:

هیچ‌کس را در دنیای واقعی پیدا نمی‌کنید که به صورتتان نگاه کرده و بگوید: همه‌ی عوامل این بازی باید بمیرند. اما در اینترنت، این حرف‌ها امری رایج است.

هرناندز پیش‌تر در بازی Mafia III نیز نقش شخصیت اصلی، لینکلن کلی، را ایفا کرده بود. نقشی که در زمان عرضه با نقدهای منفی روبه‌رو شد. او با لحنی طنزآمیز گفت:

نمی‌دانم طلسم شده‌ام یا نه، ولی احساس می‌کنم به هر چیز دست می‌زنم تبدیل به فاجعه می‌شود.

در حال حاضر، استودیو Build A Rocket Boy وعده داده که به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بهبود تجربه‌ی بازی ارائه خواهد داد. با این حال، آینده‌ی ناشر IOI Partners در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مدیرعامل IO Interactive گفته است:

انتشار داخلی بازی‌ها ادامه خواهد داشت، اما وضعیت IOI Partners هنوز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا