اخبار بازی

بازیکنان Battlefield 6 از اندازه و طراحی نقشه‌ها ناراضی هستند

گیمفا

با وجود عرضه بزرگ و موفقیت‌آمیز بازی Battlefield 6، بسیاری از بازیکنان از طراحی و اندازه نقشه‌های بخش چندنفره آن ابراز نارضایتی کرده و معتقدند که تعداد واقعی نقشه‌ها کمتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

به گفته بازیکنان، اگرچه بازی در حال حاضر ۹ نقشه دارد، اما شباهت زیاد برخی از آن‌ها به یکدیگر این حس را ایجاد می‌کند که عملاً با پنج نقشه روبرو هستند. برای مثال، دو نقشه در شهر نیویورک، دو نقشه در طبیعت آسیا، دو نقشه در شهرهای اروپایی و دو نقشه در مصر آنقدر شبیه به هم طراحی شده‌اند که تنوع مورد انتظار را ارائه نمی‌دهند. یکی از کاربران در این باره می‌نویسد:

نقشه‌های Liberation Peak و Mirak Valley به قدری شبیه هم هستند که انگار یک نقشه را از وسط نصف کرده‌اند.

انتقاد اصلی دیگر بازیکنان نیز به کوچک و فشرده بودن نقشه‌ها برمی‌گردد که به گفته آن‌ها، برخلاف وعده‌های سازندگان برای ارائه میدان‌های نبرد بزرگ، گیم‌پلی را به درگیری‌های نزدیک و سنگرگیری (یا به قول طرفداران این ژانر کمپ‌ کردن) تک‌تیراندازها محدود کرده و فضا را برای نبردهای گسترده با وسایل نقلیه از بین برده است. این موضوع باعث شده تا بسیاری از بازیکنان، صحبت‌های توسعه‌دهندگان در استودیوهای EA و DICE مبنی بر بزرگ‌تر بودن نقشه‌ها را فریبنده بدانند.

این نارضایتی‌ها در حالی مطرح می‌شود که توسعه‌دهندگان پیش از این اعلام کرده بودند که نقشه‌های کوچک‌تر در نسخه بتا «عمداً» برای آزمایش طراحی شده بودند و نقشه‌های بزرگ‌تری در نسخه نهایی بازی وجود خواهد داشت. با این حال، به نظر می‌رسد محصول نهایی نتوانسته است تمامی انتظارات طرفداران قدیمی این مجموعه را حداقل در مقایسه با بازی‌های دیگر سری برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا