اخبار بازی

این مپ به زودی از وارزون حذف خواهد شد – یک هفته مهلت نهایی

گیم نیوز

سازنده بازی «وارزون» (Call of Duty: Warzone) یعنی استودیوی Raven Software اعلام کرده که به زودی این مپ از بخش Resurgence این بازی بتل رویال را حذف می‌کند. این استودیو همچنین اعلام کرده که بازی‌کنندگان یک هفته‌ی دیگر فرصت دارند بازی در این نقشه را تجربه کنند.

پس از آن، دیگر خبری از مپ Ashika Island بازی وارزون نخواهد بود. سازنده این بازی توضیح داده که این تصمیم برای حذف این نقشه برای حفظ تنوع در تجربه بازی صورت گرفته است. به گفته‌ی ریون استودیوز مپ «جزیره آشیکا» تقریبا یک هفته‌ی دیگر از بازی حذف خواهد شد.

این بخشی از تلاش مداوم ما برای ایجاد تجربه‌ی جذاب، متنوع و متمرکز برای بازی‌کنندگان است.

همچنین سازنده این بازی گفته که تمرکز خود را به دیگر مپ‌ها و بخش‌های بازی منتقل خواهد کرد. مپ مذکور، اولین بار در فوریه 2023 برای بازی وارزون 2 معرفی شد. این مپ بخشی از برنامه‌های سال Modern Warfare 2 در بازی بتل رویال وارزون بود. حالا این هفته، یعنی از سوم خرداد به مدت یک هفته، آخرین مهلت بازی‌کنندگان برای تجربه جنگدین در این نقشه است.

همچنان نقشه‌ی وسیع Urkizstan مپ اصلی بازی در حالت استاندارد خواهد بود. نقشه‌های کوچک‌تر Vondel و Rebirth Island در کنار Fortune’s Keep هم همچنان در بخش Resurgence قابل بازی هستند. با توجه به این‌که دو نقشه‌ی Rebirth Island و Fortune’s Keep هم از بازی وارزون 1 به تازگی به وارزون اضافه شده‌اند، می‌توان امیدوار بود که روزی نقشه‌ی Ashika Island هم دوباره به این بازی برگردد.

ریون همچنین جزئیاتی از فصل چهارم بازی وارزون را اعلام کرد. به‌روزرسانی بزرگی که از 29 می یعنی 8 خرداد آغاز خواهد شد. این فصل از بازی جزئیات زیادی از جمله سلاح‌ها را در آن تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا