اخبار بازی

افشاگر مشهور نینتندو حساب کاربری خود را مسدود کرد؛ منبع او کارمند نینتندو ژاپن بوده است

گیمفا

یکی از افشاگران معروف نینتندو، پس از اعلام این که منبع داخلی‌اش توسعه‌دهنده‌ای در نینتندوی ژاپن بوده است، جمعۀ گذشته حساب کاربری خود در X را مسدود کرد.

Pyoro یکی از معروف‌ترین افشاگران صنعت گیمینگ محسوب می‌شد که به طور منظم رونمایی‌های در نظر گرفته شده برای دایرکت‌های نینتندو را فاش می‌کرد. پیش از این، منبع اطلاعات او مخفی بود، اما دقت و صحت آن‌ها باعث شد بیش از ۱۰۰ هزار دنبال‌کننده در پلتفرم X به دست بیاورد.

گزارش جدید منتشر شده از سوی بلومبرگ، به این نکته اشاره دارد که Pyoro این بار در قبال دایرکت اخیر نینتندو سکوت اختیار کرده و همچنین متذکر شده بود که منتظر معرفی بزرگی نباشد، اما نهایتاً بازی‌های جدید Mario ،Zelda و Metroid رونمایی شدند و ادعای او اشتباه از آب در آمد.

در وبسایت Resetera، برخی از کاربران متوجه شدند که برخلاف مابقی دایرکت‌های نینتندو، رویداد جدید شامل لینک‎‌های از پیش تعیین شده به فروشگاه نینتندو نمی‌شد. به نظر می‌رسد که لیک‌های Pyoro تنها شامل بازی‌هایی می‌شد که بلافاصله بعد از دایرکت، روی وبسایت نینتندو پستی پیرامون آن‌ها منتشر می‌شد و او از آثاری که شامل لینک نمی‌شدند، مطلع نبود. بسیاری از افراد به این نتیجه رسیدند که Pyoro به بک‌اِند وبسایت نینتندو دسترسی دارد.

Pyoro در پاسخ به سوال بلومبرگ متذکر شد که اطلاعات خود را از کارمند نینتندو در شعبۀ ژاپن این شرکت دریافت می‌کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا