اخبار بازی

ادعا شده که کمپین Modern Warfare 3 در عرض ۳ تا ۴ ساعت به پایان می‌رسد

گیمفا

طبق گفته بازیکنانی که در دسترسی اولیه، بازی را به پایان رسانده‌اند، کمپین تک‌نفره Call of Duty: Modern Warfare 3 می‌تواند در عرض ۳ تا ۴ ساعت تکمیل شود. با گیمفا همراه باشید.

این کمپین اوایل امروز برای بازیکنانی منتشر شد که نسخه دیجیتالی بازی را پیش‌سفارش کرده بودند. آن‌ها یک هفته قبل از انتشار کامل بازی، به بخش تک‌نفره آن دسترسی دارند.

اما اکنون، پس از انتشار، بازیکنان گزارش داده‌اند که کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 تنها در حدود ۳ تا ۴ ساعت طول می‌کشد. استریمر برجسته Call of Duty، یعنی Marley13، تقریباً چهار ساعت این کمپین را بازی کرده است و می‌گوید به پایان آن رسیده.

در مقام مقایسه، طبق داده‌های وبسایت HowLongToBeat، که مدت زمان انجام بازی‌ها را جمع‌بندی می‌کند، کمپین Modern Warfare 2 سال گذشته حدود هشت ساعت طول می‌کشید.

در حالی که برخی از کمپین‌های قدیمی Call of Duty حدود ۶ تا ۷ ساعت زمان می‌برند، به نظر می‌رسد کمپین Modern Warfare 3 یکی از کوتاه‌ترین کمپین‌ها برای یک نسخه اصلی از Call of Duty باشد.

مهم‌ترین استثنای واضح، Call of Duty: Black Ops 4 است که پس از عرضه، به دلیل مشکلات فنی، مسائل زمان‌بندی و بازخوردهای منفی تسترها، اصلاً کمپینی را به نمایش نگذاشت.

چندین بازیکن دیگر هم به توییتر آمدند تا کوتاه بودن مبارزات Modern Warfare 3 را برجسته کرده و از ماموریت‌های Open-Combat جدید بازی انتقاد کنند؛ ماموریت‌هایی که بازیکنان را در نقشه‌های بزرگ‌تر و بازتر قرار می‌دهد.

طول نسبتاً کوتاه بازی را می‌توان با گزارش‌هایی توضیح داد که نشان می‌دهد بازی Call of Duty امسال به جای نسخه‌ای کاملا مجزا، ادامه‌ای بر Modern Warfare 2 سال گذشته است.

یک روزنامه‌نگار از بلومبرگ به نقل از افراد آشنا با این پروژه ادعا می‌کند که برنامه اولیه اکتیویژن (Activision) انتشار یک بستۀالحاقی بزرگ برای Modern Warfare 2 بوده، اما در نهایت، DLC به یک بازی کامل تبدیل شده است.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا