آیا نقشه بازی Ghost of Yotei از Ghost of Tsushima بزرگتر خواهد بود؟

بازی Ghost of Yotei محیطی متفاوت از بازی قبلی سری یعنی Ghost of Tsushima خواهد داشت. این بار، داستان در کوه Yotei-zan که در هوکایدوی امروزی واقع شده، جریان دارد. هوکایدو جزیرهای به مراتب بزرگتر از سوشیما محسوب میشود.
در مصاحبهای با Game Pro، نیت فاکس و جیسون کونل (Nate Fox, Jason Conell)، کارگردانهای استودیوی Sucker Punch، در توضیح بزرگی نقشه بازی Ghost of Yotei و مقایسه آن با Ghost of Tsushima این چنین گفتند:
از نظر اندازه با Ghost of Tsushima قابل مقایسه است. اندازه آنها بسیار بسیار به هم نزدیک است. نکته اینجاست که ما زمان زیادی را صرف کردیم تا آن را عظیم جلوه دهیم، به خصوص زمانی که در مناطق وسیع و باز آن قرار دارید. زیرا وقتی از هوکایدو بازدید کردیم، حس کردیم که با مکانی عظیم و گسترده با کوههایی پر شکوه روبرو هستیم. آنجا بسیار با سوشیما تفاوت دارد. و به همین دلیل برای ما بسیار مهم بود که حسی حماسی و بزرگ به آن ببخشیم، حتی با وجود اینکه میخواستیم مساحت خشکی تقریباً یکسانی [با نسخه قبل] داشته باشد.
نقشه بازی Ghost of Tsushima تقریباً ۳۰ کیلومتر مربع مساحت دارد، بنابراین میتوانیم انتظار اندازهای مشابه را برای Ghost of Yotei داشته باشیم. بر این اساس، دنیای بازی تمام جزیره هوکایدو را، که از نظر مساحت به مراتب وسیعتر از سوشیما است، پوشش نخواهد داد. بلکه داستان از دامنه کوه Yotei آغاز شده و از این نقطه مرکزی به چندین منطقه تقسیم میشود.