اخبار بازی

آپدیت نسل بعدی Fallout 4 هم‌اکنون برای مشترکان PS Plus Extra در دسترس است

گیمفا

شرکت بتسدا (Bethesda) رسماً اعلام کرد که به‌روزرسانی نسل بعدی بازی Fallout 4 در حال حاضر برای مشترکین سرویس PS Plus Extra در دسترس است.

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 روز گذشته منتشر شد که در آن پشتیبانی از رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم را به نسخه‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس اضافه گردیده است. با این حال، مشکلاتی از جمله عدم دریافت آپدیت رایگان برای مشترکان PS Plus دیده می‌شود و این در حالی است که مشترکین Game Pass با این مشکل مواجه نشدند. اما اکنون این مشکل برای مشترکین PS Plus Extra برطرف شده است.

بتسدا به صورت رسمی تایید کرد که آپدیت نسل بعدی Fallout 4 هم‌اکنون برای مشترکین PS Plus Extra در دسترس است. با این حال، در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی برای افرادی که این عنوان را از طریق PlayStation Plus Essential یا PS5 Catalouge در اختیار دارند، وجود ندارد.

این اولین باری نیست که ناشران از انتشار آپدیت نسل بعدی عناوین خود در سرویس PS Plus جلوگیری می‌کنند. دارندگان بازی Final Fantasy 7 Remake در PS4 می‌توانند به صورت رایگان آن را به نسخه‌ی Intergrade در PS5 ارتقا دهند، اما از طریق PS Plus Essential به صورت رایگان امکان چنین چیزی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا