اخبار بازی

آپدیت ماه ژوئن XBOX منتشر شد؛ بهبود در شخصی‌سازی رابط کاربری و موارد دیگر

گیمفا

به‌روزرسانی ماه ژوئن Xbox برای کنسول‌ها، لوازم جانبی، PC و Xbox Cloud Gaming در دسترس قرار گرفت که شامل ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی‌های Firmware و موارد دیگر می‌شود.

پس‌زمینه در بخش Home

در این به‌روزرسانی، روی کنسول‌های ایکس باکس بهبودهایی در بخش پس‌زمینه صفحه Home رخ داده است. پیش از این، بازیکنان باید بین پس‌زمینه‌های پویا و Game Art یکی را برای پس‌زمینه اصلی خود انتخاب می‌کردند. حالا پس از به‌روزرسانی ماه ژوئن، بازیکنان می‌توانند همزمان با داشتن پس‌زمینه پویا، Game Art مورد نظر خود را از طریق مسیر زیر انتخاب کنند:

Settings > General > Personalization > My Background > Show selected Game Art

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند رنگ پس‌زمینه پویای خود را بدون تغییر رنگ پروفایل خود، تنظیم کنند.

مدیریت شبکه های بی‌سیم و اشتراک‌ها

این به‌روزرسانی برای کنسول‌های ایکس باکس، تغییر شبکه‌های Wi-Fi را آسان‌تر می‌کند. پس از به‌روزرسانی ماه ژوئن، کنسول‌های ایکس باکس می‌توانند تا ده شبکه بی‌سیم را به خاطر بسپارند. همچنین فراموش کردن و قطع این اتصالات نیز از طریق Manage wireless networks و Manage my networks در قسمت تنظیمات شبکه و مدیریت اشتراک‌ها آسان‌تر شده است.

xbox

ویژگی‌های آزمایشی

ایکس باکس پس از این به‌روزرسانی، چند ویژگی‌های آزمایشی را در اختیار کاربران منتخب خود قرار می‌دهد. ویژگی‌های جدید شامل امکان جست‌وجوی سایر بازیکنان ایکس باکس از طریق بخش سرچ کنسول، تنظیمات طرح‌بندی صفحه Game Pass، اطلاعات بیشتر برای نتایج جست‌وجوی کارت و دکمه‌های فروشگاه فلش‌کارت است.

به‌روزرسانی Firmware در کنترلر بی‌سیم ایکس باکس

آخرین به‌روزرسانی firmware قابلیت پشتیبانی گسترده از لوازم جانبی را به کنترلر ایکس باکس اضافه می‌کند. از طریق این به‌روزرسانی، هر پورت USB می‌تواند تا ۱۲ دکمه، یک stick اضافی و یک hat switch را پشتیبانی کند. همچنین، این firmware برخی از اشکالات مربوط به قطع شدن Xbox Elite Wireless Controller Series 2 را برطرف می‌کند.

به‌روزرسانی بازی‌های PC در برنامه Xbox

ایکس باکس در آوریل پیش‌نمایشی از یک تجربه ناوبری فرعی برای برخی از بازیکنان برنامه Xbox روی PC ارائه کرد و پس از به‌روزرسانی ماه ژوئن، این ابزار اکنون برای همه بازیکنان PC که از برنامه Xbox استفاده می‌کنند، در دسترس است. تب Game Pass اکنون دارای دسته‌بندی‌هایی برای بازیکنان است تا به تمام عناوین همچون Xbox و EA Play و Riot Games دسترسی داشته باشند. همچنین، بخش Benefit در قسمت EA Play و Riot Games از طریق PC Game Pass و Game Pass Ultimate در دسترس هستند.

xbox

به‌روزرسانی‌های Xbox Cloud Gaming

بازیکنان اکنون می‌توانند با استفاده از برنامه Samsung Smart TV یا سایر دستگاه‌های پشتیبانی‌ شده، تاریخچه بازی و اطلاعات ذخیره‌‌شده در فضای ابری برای عناوین Xbox Cloud Gaming را به طور خودکار مدیریت کنند. این گزینه جدید به بازیکنان در عیب‌یابی هنگام برخورد با داده‌های خراب یا تلاش برای شروع مجدد در بازی، کمک می‌کند.

علاوه بر این، پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید اکنون برای همه بازیکنان در دسترس است. بازیکنان برای یافتن تمام بازی‌های پشتیبانی‌شده، باید قسمت Play with mouse and keyboard را در تب Cloud Gaming انتخاب کنند.

xbox

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا