اخبار بازی

آپدیت جدید بازی Lies of P برخی دشمنان و باس‌ها را بالانس می‌کند

دنیای بازی

استودیو کره‌ای Round8 اخیرا آپدیت جدید بازی Lies of P را منتشر کرد. در این آپدیت نوار سلامتی برخی دشمنان و باس‌های بازی کاهش پیدا کرده و همچنین احتمال بدست آوردن برخی آیتم‌ها پس از کشتن دشمنان افزایش یافته است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمانی که استودیو Round 8 اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی در زیر ژانر سولز لایک با الهام از بازی بلادبورن است، انتظارات و هیجان برای تجربه نسخه تاریک و گوتیک جهان پینوکیو بسیار بالا بود و باید گفت تا پیش از عرضه بازی تمامی نمایش‌های بازی، مصاحبه‌های سازندگان و همچنین بازخوردهای مخاطبان از تجربه نسخه دمو، حاکی از این بود که باید یک بازی خوش ساخت و ارزشمند مواجه هستیم. عنوانی که می‌تواند به یکی از بازی‌های تحسین شده و ماندگار سال ۲۰۲۳ بدل شود. پس از انتشار نیز در این مدت اکثر قریب به اتفاق بازخوردها رضایت بخش هستند و این بازی را تحسین می‌کنند.

البته برخی شکایت‌ها درباره سختی پیش از حد بازی و برخی دشمنان آن وجود داشت که می‌تواند به تجربه بازی لطمه بزنند. برای جلوگیری از این مسئله، سازندگان بازی Lies of P اخیرا آپدیتی را برای بازی منتشر کرده‌اند. در این آپدیت نوار سلامتی Dimensional Butterflyها کاهش پیدا کرده تا کشتن آن‌ها ساده‌تر شود. احتمال کسب یک سری آیتم بالاتر رفته تا فارم کردن آن‌ها کمی‌ آسان‌تر شود و شاید مهم‌ترین بخش این آپدیت کاهش HP برخی باس‌ها مانند Simon Manus, Arm of God و King of Puppets است. شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره آپدیت جدید بازی Lies of P را از اینجا مطالعه کنید.

بازی Lies of P برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا