اخبار بازی

آمار بازیکنان بازی Halo Infinite بیش از ۳۰ میلیون نفر است

دنیای بازی

به گزارش یکی از کارمندان سابق استودیو ۳۴۳Industries، آمار بازیکنان بازی Halo Infinite تا پایان ماه ژانویه سال میلادی جاری به بیش از ۳۰ میلیون نفر رسیده است. هنوز استودیو سازنده و مایکروسافت این آمار را تایید نکرده‌اند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بر هیچ کس پوشیده نیست که مجموعه هیلو یکی از موفق‌ترین و ارزشمندترین IPهای شرکت مایکروسافت و یکی از نمادهای جدایی ناپذیر برند ایکس باکس است. نسخه‌های متعددی از این مجموعه طی سال‌ها فعالیت کنسول‌های ایکس باکس عرضه شده که برخی موفق‌تر از بایقی بوده‌اند. باید گفت از زمانی که استودیو ۳۴۳Industries زمام این فرنچایز را در دست گرفته و دو بازی Halo Infinite و Halo 5: Guardians را روانه بازار کرده‌، مسیر متفاوتی را نسبت به مسیری که استودیو بانجی می‌رفت، در پیش گرفته است. بازی هیلو ۵ با انتقادات زیادی از سوی مخاطبان همراه بود و اینفینیت توانست تا حد زیادی این بازخوردهای منفی را جبران کند.

بیش از دو سال از عرضه Halo Infinite زمان می‌گذرد و در تمام این مدت شرکت مایکروسافت از ارائه آمار و ارقام مختلفی و رسمی درباره این بازی خودداری کرده است اما، به لطف یکی از کارمندان سابق استودیو ۳۴۳Industries آمار بازیکنان بازی Halo Infinite مشخص شده است. آقای بن اف. (Ben F.) که تا پایان ماه ژانویه سال میلادی جاری مدیر بخش نظارت بر محصولات استودیو بوده، در پروفایل لینکدین خود اعلام کرد هیلو اینفینیت بیش از ۳۰ میلیون مخاطب داشته است. به نظر می‌رسد این آمار باید متعلق به زمانی باشد که هنوز ایشان عضو استودیو بوده است. البته مسلما این آمار نمی‌تواند بازتاب مستقیمی از میزان فروش بازی باشد، زیرا که بازی از روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس بوده است.

Halo Infinite هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و Xbox Cloud Gaming در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا