اخبار بازی

کارگردان: بازی Judas اثری سنتی با تمرکز بر روی داستان خواهد بود

گیمفا

کن لوین، خالق بازی‌های Bioshock، از ویژگی‌های عنوان آینده‌اش به نام Judas پرده برداشته و تأکید کرده که همانند بازی‌‌های تک نفره سنتی، بازیکن با یک بار خرید به تمامی محتوای این بازی دسترسی پیدا خواهد کرد.

۱۱ سال از انتشار BioShock Infinite می‌گذرد و با توجه به گیم‌پلی‌های منتشر شده، Judas با سیستم گیم‌پلی شوتر و قدرت‌های عنصری در یک دنیای موازی عجیب و غریب به بازیکنان وعده دنباله‌ معنوی جدیدی برای بازی‌های BioShock را می‌دهد. حال لوین اخیراً تأیید کرده که بازی جدیدش واقعاً حس بازی‌های سنتی را خواهد داشت چرا که بر خلاف ترندهای رایج، روی عناصر لایو سرویس یا محتوای آنلاین تمرکز ندارد. این عنوان روی «روایت داستان و انتقال بازیکن به دنیای بازی» متمرکز است.

لوین در مصاحبه‌ای با وب‌سایت از Nightdive گفت:

من با بازی‌های تک‌نفره بزرگ شدم. در دوره‌ای رشد کردم که برخی شیوه‌های درآمدزایی وجود نداشتند. نمی‌خواهم بگویم این روش‌ها خوب یا بد هستند. این بحث من نیست. من فقط می‌دانم چه نوع بازی‌هایی دوست دارم بسازم و به همین دلیل تا الان هیچ عنوانی نساختیم… Judas یک بازی با حس بسیار قدیمی است.

این بازی را می‌خرید و همه چیز آن را دریافت می‌کنید. هیچ بخش آنلاینی وجود ندارد. هیچ سرویس زنده‌ای در کار نیست چون همه چیز ما در خدمت روایت داستان و انتقال بازیکن به یک دنیای دیگر است.

ما بسیار خوش‌شانس هستیم. این حرف به معنای نقد دیگر توسعه‌دهندگان نیست چون می‌دانید ساخت بازی‌ها هزینه‌بر است. ما خوش‌شانس هستیم در شرکتی کار می‌کنیم که به اندازه کافی به ما اعتماد دارد و می‌گوید: «باشه، شما مدت‌هاست روی این پروژه کار می‌کنید، هزینه معقولی دارد و ما قصد نداریم شما را تحت فشار قرار دهیم.»

تا به این لحظه تاریخ عرضه دقیقی از بازی Judas به اشتراک گذاشته نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا