اخبار ورزشی

دو بازیکن جوانی که قطعا از تیم‌ملی خط نمی‌خورند!

سرمربی تیم ملی به دو مدافع جوان فوتبال ایران اعتقاد دارد و قصد کرده از آنها در ترکیب تیم ملی استفاده کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، اتفاق ویژه تیم ملی در اردوی فروردین ماه 1403 برای حضور در دور اول انتخابی جام جهانی، دعوت از چندین بازیکن جوان و آینده‌دار توسط امیر قلعه‌نویی است.

در این بین برخی بازیکنان جوان که نام‌شان در فهرست دعوت شده‌ها دیده می‌شود، قبلا هم پیراهن ایران را برتن کردند و این مسئله از نشان اعتقاد ویژه قلعه‌نویی به آنها دارد.

دو تن از این بازیکنان سامان فلاح، مدافع کنونی گل‌گهر سیرجان و امین حزباویف بازیکن لژیونر ایرانی و مدافع السد قطر است. فلاح و حزباوی که در ترکیب تیم امید ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هم حاضر بودند، از مدت‌ها قبل مورد توجه قلعه‌نویی هستند و در اردوی جاری نیز شرکت دارند.

سرمربی تیم ملی امروز درباره این دو بازیکن اعلام کرد که قصد دارد از آنها در ترکیب تیم ملی استفاده کند. قلعه‌نویی گفت: «حتما از جوان‌ترهای باتجربه مثل سامان فلاح و امین حزباوی که سابقه حضور در اردوها را دارند استفاده می‌کنیم. اگر 11 جوان قرار دهیم و نتیجه نگیریم می‌گویند همین بازیکنان جوان نابود شدند.»

با توجه به اظهارنظر قلعه‌نویی و نام بردن از فلاح و حزباوی به نظر می‌رسد این دو مدافع جوان جای خود را در لیست تیم ملی پیدا کرده‌اند و در آینده نیز شاهد دعوت از آنها خواهیم بود. دو بازیکنی که سال‌های بعد می‌توانند زوج خط دفاعی تیم ملی را نیز در رقابت‌های مختلف تشکیل بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا